zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Miejska w Lubniewicach
XVII Sesja w dniu 23 września 2025, godz. 13:00
w Sala Narad Urzędu Miejskiego w Lubniewicach ul. Jana Pawła II 51
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Lubniewicach
Lista obecności na posiedzeniu
Elżbieta Afranowicz
Obecna
Edward Białek
Obecny
Maria Dzikowska
Obecna
Krystian Golombek
Nieobecny
Emila Grzelachowska
Obecna
Agnieszka Kaliska
Obecna
Grzegorz Kostański
Obecny
Aldona Mackiewicz
Obecna
Przemysław Matczak
Obecny
Tomasz Niewiadomski
Nieobecny
Jan Pulkowski
Obecny
Przemysław Stankiewicz
Obecny
Ewa Szydłowska
Obecna
Maria Tymusz
Obecna
Grzegorz Ziołek
Obecny
Porządek obrad
1.
Sprawy regulaminowe.
2.
Sprawozdanie z działalności Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lubniewicach w roku szkolnym 2024/2025.
sprawozdanie z działalności ZSP w Lubniewicach za rok szkolny 2024_2025 (1,68MB)
Głosowanie jawne
(Sprawozdanie z działalności Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lubniew...)
3.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego.
uchwała_sprzedaż_wieczystego_użytkowania (0,36MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gru...)
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia ich przebiegu.
uchwala_drogi_publiczne_z_zalacznikami (5,02MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych...)
5.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubniewice na lata 2025 - 2037.
uchwała_wpf (0,56MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gmi...)
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Lubniewice na rok 2025.
uchwała_budżetowa (0,71MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Lubniewice...)
7.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami.
8.
Zakończenie obrad.
9.
Sprawy różne.